söndag 9 augusti 2009

Where did the summer go?


Igår var aningen speciell måste jag säga. Inte alls som dagar med Daniel, Linnea, Malin, Matilda, Oliver, Lovisa och Sarah brukar vara. Denna var lite annorlunda. Det var ingen "överenergi-hoppa-studsa-prata-i-mun-på-varandra" energi i gårdagens get together. Första gången någonsin det hände, så det var lite historiskt om man säger så.

I alla fall, det blev badtunna, mys med vattenpipor, chips och dipp så det var nice trotts allas trött ögon. Vi hade det mysigt och det kommer nog trotts allt bli en kväll vi minns, haha.

Idag, omg, vad händer? Jag sitter på mitt rum iklädd en kimono, hårinpackning, en smoothie i handen och tårna spretande eftersom att de väntar på att bli målade i en vacker sommarfärg, som framhäver mina bruna fötter, jag fått från de senaste dagarna på stranden. Känns lite konstigt att ha en "tjejdag" med sig själv. Men det är så det är. Livet är lite orättvist i bland. Btw, så kollar jag på Privileged. Antar att det är det som gör mig extra tjejig. Loves it!

Nu ska jag starta ett till avsnitt av serien och ge mina naglar en fin färg!

Take care
xoxo
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar