söndag 9 augusti 2009

We make it!

Haha, lol.

Sarah kom hem till mig på kvällen, vi bakade like the good old times! Men denna gången var inte som alla andra, vi lyckades! Sweet. Det blev en god kaka och vi åt upp halva och drack massa koppar te!

När Sarah skulle åka kom Mattan förbi. Vi spenderade hela kvällen fram tills nyss genom att prata om hur jobbigt och konstigt livet är. Mitt uppe i allt det seriösa så bröt vi ut i skratt, det var nice. Ibland fällde vi varsinn tår. Det var också nice. haha.

Tvättade ansiktet förut, kunde dra av lager efter lager med hud. Läskigt för nu är mitt ansikte vitt jämfört med negerkroppen. Kul.

Nu ska jag sova, körning i morgon så håll er ifrån vägarna vid 13 tiden om ni vill behålla era liv.

Nu är det 2 timmar kvar, sedan är min älskling i Sverige. Gör ont i kroppen, saknad är den jobbigaste känslan som finns!

Take care
xoxo
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar