onsdag 5 augusti 2009

Paris right choice

Loves it!
Kände för att börja detta kvällsinlägget så :) Lite trevligt och glad stämning.

Hela dagen har i stort sätt spenderats på solsängen, det var längesedan den Svenska marken såg lite sol så det var härligt att det för första gången på över en månad blev vackert väder.

Vid 18 tiden åkte jag till körskolan för att gå på min första teorilektion, det var faktiskt inte så tråkigt och jobbigt som jag trodde det skulle vara. Det var helt okej faktiskt, ganska intressant. Kommer i alla fall inte bli en pest att sitta där 7 onsdagskvällar i rad nu framöver.

Efter lektionen fick äntligen höra min älsklings röst! Det var underbart, gud vad jag saknar dig Niklas, du skulle bara veta. Dom verkar ha det bra där nere i alla fall. Lite överdrivet mycket alkohol bara, men baksmällan kommer ju på det också ;) haha.

Senare på kvällen begav jag mig upp på the hill, närmare bestämt till J. Vi kollade på sesongsavslutningen av Paris Hilton my new bff. Det slutade inte riktigt som man hade förväntat sig, vilket även blev en bra överraskning. Jag uppskattade hennes val :)

Det blev även lite kvällsmat @ J's med hemmbakat bröd, det var trevligt!

Nu ska jag sova guys, körlektion tidigt i morgon!

Sweet dreams!
xoxo
-S

1 kommentar: