onsdag 19 augusti 2009

Onsdag 19 augusti

ojoj, har inte haft tid för att blogga på hela dagen! Fullt upp har jag haft kan man säga.
Började dagen med lite övningskörning med mamma, det gick sådär om jag ska berätta sanningen. Anyways, dagen fortsatte med att Mallan kom hit, vi var nämligen tvungna att skriva vår stipendieansökan till Torslanda församling. För vi måste verkligen få ihop de sista pengarna för att vi ska kunna genomföra våran resa till Taizé denna hösten.

Vi hade trevligt och lagade god mat ihop :) Nice.

Senare åkte jag och Linnea till körskolan för teorilektion. Hur kul som helst var det idag, lärde mig massa tack vara Conny. "Banan-läraren", hahaha. Kommer bara tänka på banan när jag ser honom. Kommer typ börja skratta i morgon när jag ser han xD lol. Det var kul i alla fall.

Efter lektionen begav vi oss hem till Linnea där vi hade skönhetskväll. Vi tillverkade våra egna masker utav saker från köket, låter lite gross men det var hur grymt som helst! Borde provas måste jag säga (läs recepten nedan). Jag och Linnea hade väldigt kul tillsammans och hela denna dagen har varit sjukt flamsig. Med massa tjejsnack och mys. Loves it! Älskar er tjejer <3 Ni är grymma!

Här kommer recepten:

Ansiktsmask:
1/4 dl havregryn
1 uppvispad äggvita
10 ml apelsinjuice
5 ml honung
15 ml youghurt

Hårinpackning:
1 avokado/banan
2 msk olivolja
1 ägg

Ska krypa ner i sängen nu och ringa Niklas, alltid trevligt att somna efter att ha pratat med han <3 Loves it!

Take care
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar