onsdag 12 augusti 2009

Mycket att plugga, mycket att lära sig

Pannkakorna tidigare i dag blev riktigt lyckade och uppskattades till hundra av min älskade familj.

Strax efter tog jag och mamma en lektion i bilen, vi övade på olika vändningar, backningar och lite parkeringar. Efter det körde jag mig själv till körskolan för teorilektion. Linnea har börjat i samma grupp som mig. Det är väldigt roligt, för då kan vi sitta och småprata, fnissa och reta oss på alla jobbiga ungar som befinner sig i lektionssalen, vi lolar sönder dom.

Efter några timmar på körskolan begav jag mig hemmåt igen, och här är jag! Med körkortsböckerna uppslagna framför mig. Är en hel del att läsa in och lära sig.

Imorgon bitti är det körlektion som gäller! Sedan ska jag träffa Jakob och köpa lite pyssel till min nya kokbok som jag ska tillverka så fort jag får någon tid över till sådant kul :). När jakob börjar jobbet ska jag hem till min kära Niklas där jag antagligen också ska spendera natten!

Puss och hej leverpastej!
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar