måndag 31 augusti 2009

Lovers

Klockan har precis passerat nio och jag har inte packat klart än. Jag har börjat nu i alla fall så det känns ju bra. Har fortfarande en hel del kvar. Vill inte glömma något! Känns som att allt kommer vara ganska jobbigt där ändå. Borde man ta med sig gummistövlar som är förstora? Kommer ju regna en del så det känns värt att ha något som inte läcker in på fötterna även fast att de är förstora.

Jag är inte särskillt taggad om jag ska vara ärlig, men det kommer säkert bli kul! Vill bara att Andrea ska följa med :( Annars blir det inte samma sak. Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och följer med trotts alla om och men.

Om två timmar kommer Niklas på besök en sista gång innan jag beger mig av till Bögön. Känns jobbigt att vara ifrån honom, är så van att ha han i samma hus som mig numera. Det har varit underbart! Bästa dagarna på länge <3 Love you!

Hej då älskade läsare
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar