måndag 3 augusti 2009

Livet suger

Säger bara en sak... LIVET SUGER!
Usch, denna dagen har verkligen inte varit min dag. Vaknar på morgonen och regnet öser ner, drar till bilskolan och körlektionen går sådär, vad kan man egentligen förvänta sig av första lektionen? Gick sjukt dåligt med andra ord. Jaja, får en ny chans på torsdag och sedan massa andra gånger nästa vecka.

Det fortsatte och regna. Jag träffade Daniel i stan över en kaffe. Nybergius kan man ju kalla det "/ Jag vet vad du går igenom och hur sjukt jobbigt det är, för jag har varit i exakt samma sits för ungefär 2 år sedan. Lider verkligen med dig <3 Finns alltid här för dig!

Åkte ut med mamma och körde lite mot kvällen också, kändes bra att repetera lite av vad jag lärt mig på körskolan idag. Hoppas att lektionen på torsdag går bättre!

Fick även pratat lite med min älskade pojkvän idag, känns så jobbigt när han inte är hemma. Det är först nu när han är borta jag inser hur mycket jag egentligen älskar honom <3

Nu ska jag kolla på Privileged och chilla, är trött och aningen emo. Allt som har med USA löser alla problem.

IMORGON BÄR DET AV TILL LISSE! Brandur spelar ;) Nice <3

Take care
xoxo
-S

1 kommentar: