måndag 17 augusti 2009

Last

Igår var trevligt! Älskar verkligen att träffa mina morbröder, utan dom hade allt varit så himla mycket tråkigare. Går inte att beskriva hur dom är, dom måste upplevas kan jag ju säga xD haha. En hel livsupplevelse (eller livsskratt) bara under efterrättsbiten. När det står två stora formar med marängsviss på bordet förvandlass dessa söta små morbröder till 2 åringar. Så söta att det finns inte <3 Älskar er så otroligt mycket!

Efter kalaset packade jag lite saker och jag och Niklas åkte hem till han för att sova. Kan ju inte påstå att sova var det enda vi gjorde, men en bit :) Blev dock inte så sent eftersom att jag hade körlektion tidigt i morse. Så det var bara att dra sig upp ur sängen och åka in till stan. Niklas fick vänta ett tag under tiden jag körde. Hade inte så stor lust att ha han i baksätet när jag skulle backa. Smarta jag kom nämligen fram till att sitter det en snygging i baksätet och jag ska backa (= kolla ut genom bakrutan) blir det nog inte så lätt att titta rakt ;) haha.

Vi lunchade på stan, köpte lite söta saker bland annat en massageolja, NICE! Jag köte även ett bh och trosor set i rosa. Lite sött.

Nu är Niklas på någon töntig fotbollsmatch. Jag har precis städat mitt skrivbord så det är rent för första gången någonsin tror jag faktiskt, haha lol.

Hoppas att matchen är slut snart så knäppisen kan komma hem och ge mig lite chips som han har lovat att köpa! Sweet <3

Här är lite bilder från det senaste dagarna:


Jag och Niklas på Thomas 37 års kalas. Det blev grillparty :)

Kära Thomas <3

Jörgen <3

Hans <3

Therese och Alice <3 Så söta

Lunch i stan med älsklingen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar