lördag 15 augusti 2009

Kokboken!

Alla säger att det ska vara kul att laga mat, nu har jag gjort allt mycket roligare!
Detta är vad hela dagen har spenderats till att göra. Vaknade vid 8, då jag satte igång med projekt; kokbok! Det blev över 12 timmars arbete och nu äntligen är de 22 sidorna i kokboken klara!
För att sammanfatta det hela så är det rosa och glittrigt, LOVES IT!

Älskar att sitta och pilla med såhär små saker, små projekt. Det är så kul att se hur alla små delar byggs samman och växer fram till något vackert/sött tillsammans!

Nu kommer jag definitivt befinna mig oftare i köket, det kan jag lova er :)

Här nedan kommer ett urval från några utav sidorna i boken, enjoy!








Oj, får inte glömma berätta att Joe och Mattan kom på besök senare på kvällen. Vi pysslade lite tillsammans och pratade om allt mellan himmel och jord.

Nu är jag helt utmattad efter allt pillande, sängen lockar extremt mycket måste jag säga! Dags för den nu.

Sweet dreams bejbs
-Sandra

2 kommentarer:

  1. GUUUUD VILKA HÄRLIGA RECEPT!

    Jag typ snodde mer än hälften!!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA Lisa, du borde se resten ;) Det är riktigt niciga recept faktiskt! :) Loves it

    SvaraRadera