onsdag 5 augusti 2009

I'm just telling you this.... WOW! I går var verkligen en bra dag. Vet inte vad som hände riktigt, det är aningen overkligen. Fattar inte att jag alltid råkar ut för sådant! Det är tufft. Haha, jag kanske ska berätta vad det är och inte bara sitta här och snacka om hur bra det var :P.

Igår träffade jag som jag sa innan Brandur! Allt började med att Linnea, Daniel, Sofia och jag åkte in till Lisse och tittade på när han, Sanna Nilsson, Sonja Alden och Sherly Clamp upträdde på stora scenen. Efter all skivsignering, kramar och autografskrivning fick jag ett samtal av han och vi möttes. Han hade tydnigen fått ett rum på Gothia (21 våningen) av skivbolaget där han skulle sova i natt så vi gick dit för att lämna scenkläder och instrument. Sedan var det bara 2 våningar vidare upp till Heaven 23 som gällde. Där mötte vi även upp alla andra som tidigare stått på scenen, dvs Sonja, Sanna och Sherly inkl. band, maneger, producent, låtskrivare och allt var det var. Kände mig aningen hedrad att få sitta längst upp i Gothia, se ut över hela vackra Göteborg mitt i natten och efterfesta med alla dessa. För alla som har fördommar mot dessa måste ändra på sig, de var riktigt sköna typer! Inte alls som jag trodde!

Brandur bjöd hela kvällen och allt var aningen mer top on the world än vanligt! Love it!

Kvällen passerade fort förbi och det slutade med att jag fick springa hela vägen från korsvägen till nordstan för att hinna med 25an. Var en hel månads träning för mig det där, hahaha.

För tillfället sitter jag på utsidan i bikini och solar, känns värt att bara ligga här och slappa idag, det är jag värd!

Take care
xoxo
-S

Btw, fick Brandurs nya singel också. Lyssna på den på hans hemsida, den är riktigt bra faktiskt, www.Brandur.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar