tisdag 25 augusti 2009

Growing up

Här är en bild från varje år från 2003-2009 på mig. Mitt liv har genomgått en stor förändring genom åren. Där jag har fått lära mig av mina misstag och fått ta del av tusentals upplevelser som jag kommer minnas resten av mitt liv. Allt det jag har gått igenom har format mig till den person jag är idag, den person jag älskar och trivs med att vara.

2003- En liten flicka som inte riktigt visste vem hon en dag skulle växa upp och bli till.

2004- En aningen tuffare (dock osäker) flicka i sjunde klass på Torslanda skolan. Passar jag in? Var en fråga som alltid snurrade i huvudet.

2005- Aningen äldre och mer erfaren, vill upptäcka livet och se vad som finns där ute att erbjuda just mig.

2006- Mognaden börjar ta form, vänner som knyts detta året är vänner som alltid kommer förbli vänner som alltid finns där.

2007- Nyfikenheten tar över igen. Vändpunkten i livet. Vill prova nya vägar och ha rolig. Mycket nattliga äventyr. Även resor på egen hand tar fart.

2008- Personen som mest liknar den jag är idag. Vågar visa för folk vem jag är och stå för mina åsikter och vad jag tror på.

2009- Tiden är inne för att bli vuxen, fylla 18 och leva ett vuxet liv med de vänner och den kärlek som alltid lovar att finnas vid min sida. Time for taking a special place on the planet.

Never thought growing up could go so fast!
Still loving life.
xoxo
-S

1 kommentar:

  1. Tycker du det är jobbigt att vara "stor"?

    SvaraRadera