torsdag 27 augusti 2009

Gråtkalas :'<

Är lite dålig på att blogga regelbundet nu känner jag. Men det är lite svårt när man går i skolan, gör något på dagen och sover hos pojkvännen på natten.

Det var ungefär så dagen var i går. Skola på dagen, fick sluta lite tidigare så träffade Niklas en stund. Sedan åkte jag och Linnea till körskolan, gjorde lite tester och gick sedan på teorilektion. Testerna gick sjukt dåligt om jag ska vara ärlig, haha. Typ skrattretande.

Efter körskolan var det raka vägen hem till Daniel där vi hade avskedsfest för Sarah och Matilda som flyttar iväg nu. Matilda kommer jag träffa igen innan hon åker för att säga hejdå, men detta var sista gången med Sarah.

As jobbigt verkligen. Klarar verkligen inte av det. Det värsta är att Sarah faktiskt flyttar till norrland för att gå i skolan i tre år. Sarah har ändå ALLTID funnits inom en radie på några meter hela mitt liv. Alltid kunnat ringa och säga "Ska vi ses" utan att egentliten veta varför. En extra syster. Mycket kan hända på tre år, många förändringar kan ske. Även fast att jag över allt önskar att vi kommer vara desamma om tre år som vi varit hela våra liv tillsammans. Det kommer bli jobbigt att inte ha den närheten som har funnits däri 18 år, på 3 år.
Att igår se dina ögon fyllas med tårar och dina kinder vätas utav dom när vi kramades en sista gång gjorde ont i mig. Kändes som att någon tog en kniv och skar mitt hjärta i tu. En del åker bort nu, långt bort.

Aj, hjärtat svider... Ta hand om dig nu och lova att höra av dig ofta! Älskar dig Sarah! <3

------------------------------------------------------------------------------

Nu måste jag försöka vara lite seriös här och inte sitta och lipa... Efter gråtkalaset kom Niklas och hämtade mig och körde mig hem till sig. Var ganska sent så vi gick och la oss. Nu har han åkt till skolan, försov sig dock och missade första lektionen. Typiskt han.
Sitter i alla fall ensam i hans hus just nu, ska till körskolan på dubbellektion senare idag. Men först ska nog gå upp och äta något.

xoxo
-S

1 kommentar: