fredag 14 augusti 2009

Favoritgodis på favoritkillen <3 Loves it!


Det börjades bra redan på den gamla goda tiden ;) Detta är en bild från klassfesten i 9an. Vi satt och kollade igenom de bilderna nyss och på så gott som varje bild så satt vi och höll om varandra eller något liknande. Var det något på g redan då är du frågan ;) haha. Så roligt, vi fick oss ett gott skratt kan jag ju lova!

Anyways, igår kväll bäddade vi i bäddsoffan, startade en konstig amerikans film och somnade ganska tidigt. Det var värt, antar att vi båda var ganska trötta. Sov ut ordentligt och åkte in till stan vid tre tiden. Så mysigt att gå runt i stan när det händer massa saker och när det är massa folk där :) Loves it!

Hela dagen har vi varit tillsammans, mycket skratt och lite skvaller faktiskt ;) haha. Det har ju hänt lite under veckan han inte varit hemma så jag var tvungen att vara lite extra girly och skvallra till honom, haha.

Jag älskar att ha en pojkvän som är så underbar som Niklas, det är som att ha en bästa vän! Vet seriöst inte vad jag hade gjort utan honom. Älskar att vakna på morgonen och veta att han alltid finns där. Aldrig känt såhär innan, helt underbart! <3 Älskar dig Niklas!

Imorgon är det äntligen dags för mig att fixa min kokbok! Uppdaterar på bloggen så fort jag får tid :*

Take care
xoxo
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar