söndag 9 augusti 2009

Everything'll be alright


På ett sätt kommer det kännas VÄLDIGT bra att få hem sin pojkvän igen! Saknar honom så mycket att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Vart tog denna veckan vägen till exempel? Var längsta veckan i mitt liv, men vad har jag gjort, NOTHING! Usch, blir ledsen när jag bara tänker på det. Okej, jag ska inte klaga har faktiskt gjort massa saker denna veckan. Det är bara idag som det inte tycks hända något.

Har pratat med Niklas två gånger idag så det känns lite bättre i alla fall. I morse ringde han från en betaltelefon, hörde inte så mycket av vad han sa. Och för några timmar sedan dök han utan förvarning upp på msn för första gången denna veckan.

Bara några timmar kvar tills han är i Sverige, får dock inte träffa han förrens på kvällen :(.

Nu saknar jag han bara mer efter att ha tänkt på han extra mycket och kollat på bilder från alla deras kvällar ute på klubbarna...

Hoppas han har det bra i alla fall, det är han värd!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar