torsdag 13 augusti 2009

Dancing queen!

Idag kommer bli en kul dag! Vaknade nyss, har precis ätit frukost och duschat. Om en halvtimme går min buss som tar mig till körskolan där jag ska köra. Kommer bli spännande. Jag måste erkänna att under de senaste veckorna har jag utvecklats enormt som bilförare tack vare körskolan. Jag har lärt mig otroligt mycket där faktiskt. Har varit där minst tre gånger i veckan de senaste och det känns snart som ett andra hem xD hahahaha, inte riktigt kanske. Men typ. Det är trevligt där i alla fall och det ger mig mycket lärdom. Nästa vecka får jag mina inloggningsuppgifter så jag kan plugga på datorerna där.

Nu ska jag inte sitta och snacka mer om allt detta tråkiga.

My plans for today.. Ja, hur ser dom ut nu då? Jo, efter körningen ska jag träffa Jakob i stan. Vi har båda lite små ärenden att göra så jag ska hjälpa han med sina och så får jag se hur mycket hjälp jag får av honom till mina ;) Antar att det inte riktigt är hans område om man säger så, haha.
Efter some Jakob time bär det av hem igen där Mallan står får matlagningen idag. Blir antagligen någon lins-veggo-tråk-gryta euw, jaja thats life. Efter: Övningskörning med mor. Senare: Åka hem till pojkvännen.

Så, där har vi min dag så den ser ut i almenackan, men får se hur mycket av det som blir ändrat på. Brukar bli lite så när det handlar om mig :P haha.

Ha så kul idag alla! Ska försöka få tid till att blogga lite sedan!

Stay tuned
xoxo
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar