söndag 23 augusti 2009

Come on!

Till en börja med måste jag bara säga, GUD VAD KUL DET ÄR ATT FÅ KOMMENTARER! Ni är lite dåliga på det. Fast på senaste har det blivit lite bättre. Tycker ni borde jobba lite på det där ;)

Anyways. Har inte riktigt haft tid för bloggandet de senaste dagarna. Har varit fullt upp med Niklas, vänner, fest och annat kul :)

Igår på dagen åkte jag på Au pair möte. Det var insane! Mötet var på Elit plaze, loved it! Hur fint hotell som helst, vågade knappt röra någonting. Vi blev öppmötta utav en buttler som ledde in oss i ett fint, stor och ljust konferens rum. Där träffade vi några som ridigare varit Au pairer i USA. Dom bertättade om deras resor och hur våra kommer vara uppbygda. Serri, jag dog hårt när dom berättade om allt! Helt sjukt.

Efter mötet och intrervjuen på engelska var det brottom hem. Bella kom hit och vi lagade mat, förfestade och fixade oss. Hon gjorde en jättefin lockig frisyr på mig. Tack gumman <3 du är bäst! O och J kom också på besök en stund innan det bar av till lokalen där Charlie och Rickards 18 årsfest var. Trevlig kväll med folket :) haha. Trotts att jag inte är ett jättestort fan utav Torslandabarn så gick det bra ändå.

Idag är det sista dagen på sommarlovet och jag vet inte vad jag ska göra med den "/ Illa...

Take care
xoxo

1 kommentar:

  1. Ingen fara vännen<3 hade grymt kul asså! får ses snart igen:D
    XO

    SvaraRadera