tisdag 4 augusti 2009

I spend some time in California

Känner mig helt tom, vet inte vad jag ska säga, skriva eller göra. Finns inga ord för allt just nu. Vill bara att Niklas ska komma hem så jag får känna mig hel igen. Känna att det finns någonstans jag kan ta vägen när jag mår såhär, där jag känner mig trygg. Tanken på att ha han nära gör mig varm, tanken på att han är flera tusen mil bort svider i hjärtat...

Idag ska jag i alla fall ut med Brandur, det ska väl bli kul antar jag. Men vill verkligen inte gå till Lisse själv, hur mobbat känns inte det liksom. Lol.

Privileged gör mig lite gladare dessa dagar i alla fall, lite USA kryddar allt här i livet, även de värsta dagarna.

Hörde dock att det skulle bli bättre väder i veckan, kanske blir lite sol och bad då :) Nice!

Nu väntar duschen.
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar