måndag 6 juli 2009

Zakynthos here I come!


Hejdå Sverige, hej Grekland!
Nu har jag precis klivit upp ur sängen och klockan har precis passerat 02.00. Gick upp vid halv då jag knapt fått en blund i ögonen. Mer än 20 minuter blev det nog inte. Anyways, det spelar ingen roll för om bara några få timmar ligger jag på stranden på zakynthos så blir att dra fram ipoden och sova lite där ;)

Ni får ha det så bra här hemma alla. Kommer sakna er, men sakna mig inte för mycket för jag kommer ha det mycket bättre än er hemma i kalla regniga Sverige ;) haha <3. Blir uppdatering igen om en vecka när jag återvänder!

Take care
xoxo
-S

1 kommentar:

  1. Hoppas du har det bra där nere, vännen! Jag kommer troligtvis kika in på fb någon gång under månadens gång och så får du ju givetvis ett vykort av mig! Vi måste ses när jag kommer hem igen!! Puss

    SvaraRadera