måndag 20 juli 2009

Take my hand

Feels great to do something!
När tiden var inne och Niklas vaknat vid sisådär 13 tiden (lol) åkte jag hem till han för ett besök innan han stack till jobbet vid 16. Känns alltid bra att träffa dig, även fast om det bara är en liten stund. You meen a lot to me bby <3

Som jag nämnde tidigare så skulle jag till bilskolan idag. Så blev det också, skrev in mig och bokade 8 teoripass och 6 körlektioner. Känns riktigt bra att komma igång, känns som att ta ytterligare ett steg in i vuxenvärlden! Lite sorgligt att lämna barnlivet bakom sig dock ;).

Kvällen spenderades med massa mys hos Joe. Vi "skvallrade" massor, kollade på film och mixtrade med musik till våra mobiler, haha. Mysigt var det <3

Nu ska jag snart krypa ner i sängen för i morgon blir det en dag med Jakob!

TTYL
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar