fredag 24 juli 2009

Sjukhuset - shopping

Det är så underbart härligt att shoppa! Inte mycket som slår det alltså.
Som sagt, tidigt i morse åkte jag och mor till sjukhuset. Där fick jag prata med en doktor och sedan ta två sprutor mot lite olika virus jag kan bli smittad med lättare när jag inte har något mjälte. Så nu överlever jag yttligare 5 år ;) hihi.

Efter besöket på sjukhuset begav vi oss av mot Allum för lite shopping och lunch. Jag köpte två nitarmband, två örhängen, ett läppglans, en väska och en sjal :D. Vi tog även lite lunch innan vi åkte hem igen.

Ikväll är det tjejkväll med the girls :) Ska bli mysigt. Denna gången är även Anis inräknad i tjejgänget. Alltid lika kul när du är med bby <3 Blir lite mat och MASSA skvaller ;).

Take care
Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar