fredag 31 juli 2009

Igår/idag

Jag och Niklas innan utgång igår :)

Igår var det som sagt Anis födelsedag! Jag och Niklas blev hämtade och vi åkte hem till Marcus för lite förkrök. Det var trevligt. Senare åkte vi in till stan, Parken blev det. Vi stannade inte så länge, både jag och Niklas var ganska trötta så medans alla andra stack till Sticky så åkte vi hem och la oss, lol. Det var skönt i alla fall och vi sov länge den natten. Vi gick först upp vid 13! Skönt att sova ut bredvid dig Niklas <3. Sover som bäst med dig tätt intill mig <3.

Vi glömde bort tiden en aning så 15 minuter innan Niklas skulle till jobbet hoppade vi in i duschen och gjorde iordning oss väldigt fort. haha. Har aldrig fixat mig så fort innan :P Rekord!

Nu sitter jag i alla fall hemma, snart kommer Mallan hit och vi ska äta lite middag sedan blir det massa prat, chill och kanske lite planering inför resan I guess.

Take care
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar