onsdag 22 juli 2009

Hotellägarinna Sandra Bergius

Hello people ^^,
Idag blev det inte mycket gjort alls. Har i stort sätt spenderat hela dagen framför denna burken, a.k.a datorn. Jag har kollat på massa avsnitt av Kyle xy och tittat på en hel del familjer i usa för mitt Au pair år nästa år.

Just nu sitter jag och Malin och spelar hotell på vårat golv i rummet, haha. Mallan tycker att jag är en riktig hemma frun som sitter och väntar på att Niklas ska komma hem (han är på fest). Jag äger upp Malin totallt och har nästan alla tomter och alla pengar i kassan ;), hon har inte en chans. Jag är arvtagerskan Sandra Bergius :*

Nu ska jag inte störa er mera
Take care
xoxo
-S

2 kommentarer:

  1. jaja, du vann, men jag är i alla fall bäst på att fuska haha! du är hemmafrun Sandra Bergius lol

    SvaraRadera
  2. hahhaha arvtagerskan xD

    SvaraRadera