torsdag 16 juli 2009

Home sweet home... NOT :'( Cause I don't got one...

På något sätt så känns det inte alls bra att komma hem. Ingenting är som det ska och ingenting är som jag lämnat det. Saknar Grekland något oerhört!

När jag väl kommer hem möts jag av massa katastrofer och allt är bara bajs. Inte alls välkomnande, känns helt meningslöst att vara hemma. Som tur är har jag världens bästa pojkvän här som lyser upp min vardag och finns där när det behövs <3 Du är ljuset i det mörka just nu :( <3 Du är bäst och det vet du!

Spenderade hela dagen igår för att försöka glömma allt som hänt. Var med Niklas, åkte ner till havet lite och avslutade kvällen med lite mys hos honom, älskar dig Niklas <3

Idag ska jag träffa Olivia <3 Ska bli kul, saknar dig :*
Så jag måste hoppa in i duschen och fixa mig för en tripp på stan!

Take care
xoxo
-S

1 kommentar: