onsdag 29 juli 2009

Heldagsutflykt med Mor och Syster <3

Hur ska jag börja. De senaste 24 timmarna har varit aningen schemalagda om man kan uttrycka sig så.

Jag åkte som sagt till Niklas i går kväll för att spendera natten där, eftersom att det är något av det bästa jag vet att sova bredvid min älskade pojkvän <3.

Men det blev inga många timmar där innan jag var tvungen att gå upp, fixa mig och åka till Lager 157 med mamma och Mallan. Där köptes inte så mycket saker, men jag fick inhandlat lite rökelser som jag tycker är så mysigt :). Har precis tänt en så nu luktar det jättemysigt i mitt rum. Vet dock inte om Mallan uppskattar det så mycket som har ont i huvudet, jaja whatever.

Ingen av oss ville åka hem efter tiden på Lager, så vi åkte in till Borås där vi var tvungna att fördriva 5 och ½ timmar. Detta eftersom att jag ringde till spådamen Dana som bor en bit in mot Borås och bokade tid för oss 20.30.

Jag har aldrig tidigare varit hos en riktig spådam så det var väldigt spännande för mig. Det var samtidigt aningen läskigt eftersom att hon visste allt om mig och berättade om mitt liv och om min framtid. Nästa år kommer bli "drömmarnas år" för mig och allt kommer bli så famtastiskt och bra. Känns underbart att ha det framför sig! :D Hon berättade även om Niklas och på något otroligt vis citerade hon honom EXAKT efter en viss mening han alltid säger till mig. När hon såg min reaktion av att hon sa det, nickade hon bara och sa "Jag vet, jag vet..".
Jag gillar spådommar, ska nog bli en spåtant när jag blir stor ;)

Under dagen besöktes en hel del offentliga toaletter, många affärer och många matställen (lunch på lager, milkshake på Donken, Middag på restaurang Peking och till sist kvällsmat/kaffe på Espresso house).

Samtidigt som att dagen har varit väldigt händelserik har den även varit utmattande. Att komma hem efter 12 timmars ståhej värker fötterna och kroppen skriker efter att få känna de mjuka lakanen i sängen mot sin hud. Men det var lätt värt det! Har varit en trevlig heldagsutflykt med mor och syster.

Nu ska jag bara varva ner innan jag kryper ner i min säg för en lång och skön natts sömn!

Take care everyone
Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Hejhej! Jag har länge varit ute efter en seriös spådam och har hört talas om denna Dana från många, jag undrar om du har några kontaktuppgifter till henne och om du i så fall skulle kunna tänka dig att skicka dem till mig på mail: i.am.a.mardybum@hotmail.com ?

    Mvh, Lisa

    SvaraRadera