måndag 20 juli 2009

Banner 0.2

Redigerat min banner en aning, den andra såg så tråkig och vintrig ut, ville piffa upp den lite med lite sommriga bilder, så här har ni resultatet (iofs bara 3 nya bilder, men ändå det känns bättre).

Liten moteivering till bilderna. Jag tänkte att jag ville ha bilder på de personer som verkligen betyder något för mig och som alltid finns där när jag behöver dom som mest. Dessa personer är nämligen, min underbara familj och mina älskade syskon. Så den första bilden föreställer de mig och de tre syskonen i Grekland. Ni är något av det underbaraste som finns och jag älskar er alla till enorma mängder! Finns inget som kan beskriva, ni är bäst helt enkelt.

Jag valde även en bild (lite äldre bild) på mig, Olivia och Josefin eftersom att ni också alltid finns där och är de bästa vänner jag någonsin haft och antagligen någonsin kommer ha <3. Fanns ingen tvekan om att inte ta en bild på er. Och denna bilden är väldigt speciell, gillar den och er otroligt mycket. Massa kärlek till er!

Till sist valde jag en bild på mig i Grekland, gillar den bilden och den ser oerhärt sommrig ut, så det fanns ingen tvekan om att inte anända den i den nya upplagan, banner 0.2 ;) haha.

Får se när det blir en ny make over av bannern, kanske ändrar helt till nästa gång. Vem vet ;)

Take care
xxx
-Sandra

1 kommentar: