söndag 19 juli 2009

3 månader <3


Först och främst vill jag inviga detta inlägget med att säga grattis till mig och Niklas som igår hade 3 månader tillsammans <3 Utan att tveka de tre bästa månaderna i mitt liv! Allt har varit helt perfekt och det kommer bara bli bättre!

För att fira lite (inte mycket, det är överskattat) så gick vi på bio, The proposal. Den är att rekommendera kan jag bara säga. Riktigt bra film som jag tror att många gillar.

Sov över hos Niklas FYI, var sjukt trötta så vi sov ut läääänge! och sedan tog vi ett bad i bubbelpoolen med MASSA bubblor ^^, massa mys <3

Massa kärlek till dig, min Niklas <3
--------------------------------------------------


HAHAHA, Henny säger jag bara. Min mammas moster är inte riktigt som alla andra måste jag säga. Alla som har träffat henne förstår varför detta är så EXTREMT kul. hahaha.
För er som inte vet så är hon 70+ (eller nått) och använder facebook värre än någon jag känner xD hahaha.


Snart kommer Mallan hit, då blir det Taizé paneringar!!! <3 WEEII, can't wait for it!
Taizé till hösten kommer bli insane! <3
Längtar ihjäl mig.

Take care
xoxo
-Sandrew

1 kommentar: