söndag 28 juni 2009

What can I say..?

Shit vad mitt liv är cp nu! haha. Jag dör lite hårt.

Igår (tror jag) var det konfirmation för min kära syster malin. Jag har bilder, men jag har inte varit hemma några längre stunder så dom har inte kommit in på datorn än. Jättefin konfirmation och efterfesten var nice vid havet i båthamnen :D

Mot kvällen drog ett gosigt gäng hem till Sarah, chillade med goda drinkar och vattenpipa. Av någon anledning blev jag och Mattan uttvingade med dom. Så vi åkte hem till mig för att fixa oss. Väl framme upptäckte jag att jag inte hade någon nyckel och att vi därmed var utelåsta. Men eftersom att jag är så smart (som ni alla vet) så kom jag med den briljanta idéen att bryta upp ett fönster och göra inbrott hos mig själv. Det gick utmärkt och vi klarade oss in oskadda.

Party all night long blev det. Helt insame verkligen. Fattar inte att man kan bli bjuden på så mycket :O helt sjukt. Massa stämplar, lättlurade vakter och korkade turkar is tha shit, eller vad säger du mattan?

4.30 Sängen
7.30 Duschen
9.00 Kyrkan
12.00 Stranden
18.oo UTSLAGEN

Här är jag nu, haha. Galen tid och galet liv.

Saknar min Niklas <3
xoxo
-S

1 kommentar: