torsdag 25 juni 2009

Sommar och sol

Det finns inte någon gräns på hur mycket man kan älska och uppskatta sommaren! Det är galet.
Hela dagen igår spenderades på stranden (Blatteviken blev det) tillsammans med Daniel, Mattan, Mallan, Sarah, Linnéa, Oliver, Josefin, Olivia, Annelie och Andrea. Så vi var ett stort gäng som hängde tillsammans i solen, badade och grillade denna ljuvliga dag.

Det är fantastiskt fint väder nu och det gäller bara att passa på att njuta för vad är bättre än lite sol och bad? Det är grymt!

I alla fall åkte vi hem efter ett par timmar där, åt lite mat för att senare på kvällen åkte jag och Joe ut med hennes båt då hon hade "uppkörning". Hon skulle bevisa för sin pappa att hon kunde allt som krävdes för att få ta ut båten själv. Så det kommer antagligen bli av snart tror jag :) Mys.


Idag ska vi återigen ut och njuta av den härliga sommaren. Jag, Joe och inkls. min familj ska åka till Fotö och bada :) Ska tydligen finnas ett jättebra badställe där. Så det ska bli intressant att testa.

Nu ska jag sluta tjöta massa, ingen som orkar läsa allt ändå xD haha.
Take care
xoxo
-S

PS. Saknar dig Linda :( Två veckor sedan vi träffades nu. Orkar inte att våra sheman inte passar ihop någonstans :(... Hoppas att det blir tid för oss snart <3 Miss you and Love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar