lördag 13 juni 2009

Skolavslutning/Punkterad

blev en händelserik dag i går ändå, inte en stund lugn och ro.
Dagen började klockan 10 då jag begav mig till skolan för skolavslutning och annat smått och gott. Det var mysigt,vi fick bullar och MER. Måste säga att våra lärare är aningen speciella :*

När skolavslutningen var avklarad i Domkyrkan och vi officiellt fått det efterlängtade sommarlovet åkte Daniel, Malin, Linnea, Sofia, Andrea, Sarah och jag vill Hemköp. Där köpte vi lite Tacos som vi sedan tillagade tillsammans @ my place. Det blev en trevlig förkväll hos mig innan jag "punkade" till mig och åkte iväg till klubb punkterad för att jobba.

Som sagt, kvällen/natten spenderades på klubb Punkterad där jag sålde t-shirts. Stötte på en hel del kul folk där så det var värt :) Dessutom fick jag 500 kr = INTE FEL! :)

Det som var jobbigt med kvällen var att när jag väl åkte hem med sista bussen som anlände till Lilleby vid 4 tiden, var det ljust! :O Sjukt ovärt att gå och lägga sig då liksom. Men jaja, så fick det bli i alla fall. Inte många timmars sömn i natt kan man säga.

Nu ska jag fixa mig för att senare träffa Joe <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar