måndag 15 juni 2009

Pyssla :)


Idag har jag varit väldigt pysslig :) Känner mig alltid så duktig när jag fixat med små saker.
Jag har bland annat ramat in några foton som bara legat och väntat i ett skåp på att få bli uppsatta på väggen eller på en hylla. Nu är det bara lite spik eller en hylla som saknas :P haha. Kommer bild på det när det är helt klart, just nu ser det inte så roligt ut.

Fixade även med mitt halsband som precis blivit lagat. Satta in två bilder på de tre personer som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Nämligen Olivia, Josefin och Linda. Nu kommer jag alltid bära med mig er, vart jag än går <3

Snart bär det av till stan med Olle och Joe då vi ska till biopalatset för att se Hannah Montana the movie :) Me like! Sitter och lyssnar på soundtracket till filmen just nu, mycket bra.

Take care
xxx
-Sandy

1 kommentar:

  1. me like the halsband.
    Tack för bion, det var jättekul <3

    SvaraRadera