tisdag 16 juni 2009

Ladda inför läger

Detta blir sista blogginlägget innan jag drar en vecka till Åh, på läger :) Det kommer bli hur nice som helst och jag längtar jättemycket faktisk :D Alltid så mysigt på läger. Är riktigt taggad för detta :) haha.

Kvällen spenderades tillsammans med bästa pojkvännen <3 kommer sakna dig så sjukt mycket att det gör ont i mig bara att tänka på det, usch. Detta är inte hälsosamt :( (försöker förgäves intala mig att 2 veckor inte är så långt...Går dock inte så bra)

Nu sitter jag i alla fall här i soffan och målar naglarna. Var väldigt svårt att välja vilken färg jag skulle gå på, eftersom jag måste ha detta i en hel vecka. Känns lite väl fjolligt att måla om naglarna på ett läger. Men det känns nästan mer fjolligt att sitta och prata om det här på bloggen, haha. Lol på mig. Jag vet att jag är tjejig, lev med det ;)

Ni får ha det så bra i en vecka så är jag tillbaka den 23dje :)
Take care
xoxo
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar