tisdag 23 juni 2009

Åh-stiftsgård

En viss liten Sandra är nu hemma efter en underbar vecka på Åh stiftsgård. Veckan har spenderats med Ledarna Kött-Mallan, Mattan och Danne. Många roliga stunder har upplevts, överflödigt med skratt, tårar och stunder som kommer föralltid förbli i minnet.

Det har varit en hel del tid för tystnad och där jag spenderat en hel del tid på tankar och funderingar. Så en hel del saker är klarare nu än för en vecka sedan, jag har fått svar på många av mina frågor utan att ställa dom till någon annan än mig själv.

Det är svårt att förklara en sådan här vecka i ord om man själv inte har upplevt den så här nedan kommer ett urval av bilder från veckan som gått. Ta dig en titt och känn av stämningen!

Snyggisar

Midsommar :)

Mallan i röda-rummet

Dop

Jag tänder ljus under dopet

Ledarteamet chillar i solnedgången!

Hoppet är det sista som överger än...

Tack för en underbar vecka alla barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar