torsdag 11 juni 2009

18.34

Var och besökte min "chef" idag. Fick lite instruktioner angående i morgon då jag nämligen ska sälja hans t-shirts på klubb Punkterad. Kommer bli fett kul :) Längtar en aning.

Efter några timmars snack och chill hos han drog jag mig in mot stan och mötte Linda en snabbis, snackade lite om det senaste och fikade på sweet coffie bar (såklart ;)). På väg mot bussen mitt på centralen kommer det fram en kille till mig:

Killen - Hej, hur gammal är du?
Jag - Eeeh.. 18 (humm, han kanske är en försäljare eller nått..)
Killen - Aha, för jag undrar om du vill gå på dejt med mig?
En stunds tystnad
Killen - Ja, alltså jag tyckte du var så snygg så jag kunde inte låta bli att inte fråga...
Jag - Eeh, okej, jag har pojkvän så nej tack (börjar gå ifrån han)
Killen - (han följer efter mig) Men vill du inte gå på dejt med mig ändå? Du kan ju ha en till pojkvän! (Ler)
Jag - (skrattar) Nej, jag klarar mig mycket bra utan det... (går därifrån)

WFT? Säger jag bara xD helt sjukt. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig efter. Sjukt roligt ju :P

Anyways, i morgon är det skolavslutning så jag hoppas på bra väder så man kan se lite fin och sommrig ut i vit avslutningsklänning och klackar ;) Ska bli underbart med sommarlov äntligen, det är verkligen efterlängtat kan jag lova.

Ska snart iväg och träffa Niklas <3
Take care
xoxo
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar